Welcome, visitor! [ Login

Grup Yapmayı Seven Escort Bayan

Genel 16 Ekim 2019

Merhaba ruhunu seks yaparken güzelleştiren elit beyler. Biz iki bayan olarak çalışıyoruz. Ben Aslı ve arkadaşım Pınar olarak sizlere en güzel hizmeti sunmak için izmit grup yapan escort kategorisinde yer alıyoruz. Bizce en güzel seks grup yaparak olur.Bunun sebebi daha eğlenceli ve daha tatminkar olduğunu düşünüyoruz. Biraz kendimizden bahsedecek olursak; Ben 22 yaşında genç ve çıtır bir izmit escort olarak sizlere tazecik vücudumu sunuyorum. Arkadaşım Pınar ise; 30 yaşında olgun ve dolgun vücut hatlarına sahip olmak isteyen beylere hizmet veriyor. Yani arkadaşımla zıt kutup olarak her erkeğe yetmeye çalışan ve isteklerini yerine getiren bir hatunuz. Genel olarak sizin düşüncelerinize göre hareket etmekten yanayız. Çünkü sizin ne istediğinizi bilecek kadar farklı vücutlar ve erkekler tanıdık.Bu yüzden bizden ne tür isteklerde bulunacağınızı bilerek hizmet alanımızı sizler için genişlettik. Örneğin 5 yıldır izmit escort hizmeti veriyoruz.

Bu yüzden 5 yıl önce bu mesleğe yeni başladığımızda  ilişki esnasında bir çok şart koyarken şimdi sınırsız bir hizmet vermenin hem mutluluğunu yaşıyoruz hem de erkeklerin bizim vücudumuzdan doyasıya yararlanmasını istiyoruz.Ben ve arkadaşım üniversite mezunuyuz. Dolayısıyla kültürlü ve her anlamda yeniliklere açık,sohbet sever kişileriz. Sizden şartımız yok fakat belirli ricalarımız olabilir.

Mesela bazı erkekler kokusuna dikkat etmeden gelebiliyor. Bu bizim gerçekten dayanılmaz noktamız diyebiliriz. Eğer bir erkek kötü kokuyorsa kesinlikle görüşme yapmıyoruz. Bu yüzden bizimle görüşmeye gelirken kesinlikle bakımlı  ve temiz olmalısınız. Güzel vücudumuzu sizin karşınızda en güzel ve en seksi şekilde sergileyerek sizi anında etkilememiz bizim için çocuk oyuncağı diyebiliriz. Sizin istediğiniz her türlü mekanda görüşebiliriz. Bizim tek amacımız sizin cinsel hayatınızdaki problemleri gidermek ve sizi en üst seviyede tatmin etmektir. Bu yüzden eğer sessiz veya sakin yerlerde görüşmek isterseniz kendi evimizin kapılarını sizler için aralayabiliriz. Sizinde anladığınız gibi hiçbir şey görüşmemize ve en ateşli şekilde birliktelik yaşamamıza engel değil bebeğim.

Alıntıdır Kaynak: 

No Tags

225 total views, 1 today

  

Leave a Reply

  • Unutulmaz deneyimler vaat eden Kocaeli Escort Bayan Filiz

    by on 24 Mart 2020 - 0 Comments

      Unutulmaz deneyimler vaat eden Kocaeli Escort Bayan Filiz Sevgili beyler, ben öncelikle kaliteli seks yapan bir bayanım, bunu bilmenizi istiyorum. Sizinle olurken ya da en özel deneyimleri yaşatırken bir yandan da en çok dikkat ettiğim konu sizinle yaşanacak saatlerin gerçekten de unutulmaz olmasını sağlayabilmektir. Bu yüzden de bende dediğim gibi işimi gerçekten de istekli […]

  • Sexsi Kocaeli escort bayan Dilek seni bekliyor

    by on 19 Mart 2020 - 0 Comments

    Sexsi Kocaeli escort bayan Dilek seni bekliyor Sexsi Kocaeli escort bayan Dilek seni bekliyor. Bölgede bulunan tüm yakışıklı beylere, canı seks isteyen azgın erkeklere öncelikle selam demek istiyorum arkadaşlar. Ben İzmit bölgesinin en ateşli eskort bayanı Dilek. 23 yaşındayım arkadaşlar ve aynı zamanda 56 kiloyum, 166 boyundayım. Kocaeli Escort Bayan olarak sizlere hemen her gece […]

  • Sarisin İzmit Escort Dilara

    by on 19 Mart 2020 - 0 Comments

      Sarışın İzmit escort Dilara Sarisin İzmit Escort Dilara. Ben İzmit escort bayanı olarak size gerçekten de son derece farklı ama daha da önemlisi size özel olacak biçimde çok farklı kaliteli bir hizmet sunuyorum sevgili beyler. Bunu en baştan belirtmek ve arkasından da hakkımda sizlere bilgi vermek isterim. Öncelikle sizinle yapacağım görüşmelerimi sadece bana ait […]

  • Olgun İzmit Escort Bayan Aysel

    Olgun İzmit Escort Bayan Aysel

    by on 19 Mart 2020 - 0 Comments

        Olgun İzmit Escort Bayan Aysel Olgun İzmit Escort Bayan Aysel . Mükemmel ötesi seks yapan, aynı zamanda işini seven olgun bir bayan olarak selamlar arkadaşlar. Ben 33 yaşındayım. Bunun yanında canlarım, 62 kiloda olgun bir İzmit escort olarak sizinle olmaktan da keyif alıyorum, bu arada adım da Aysel. Tabi bunların yanında 1,66 boyunda […]

  • Kaliteli Hizmeti Olan Kocaeli Escort Ece

    by on 24 Mart 2020 - 0 Comments

    Kaliteli Hizmeti Olan Kocaeli Escort Ece Arkadaşlar selamlar, bana göre seks denen olay sadece zevk almak için yapılması gereken bir durum değildir. Ben bu şekilde düşünüyorum ve bu yüzden de farklı bir eskort bayan olarak sizinle olmak istiyorum. Zaten bu dediklerimden dolayı da kaliteli biçimde sizinle olmaya, cinselliği yaşamaya ve de sizi de şahane deneyimlerimle […]